۸ پاسخ

گلم از تب سنجت راضی؟؟
عکسشو میدی

استامینوفن سر موقع بده میاد پایین

شیر دهی باعث میشه آب بدنش کم نشه سعی کن بهش شیر بدی و تکرارش کنی

تب حساب نمیشه عزیزم بالای ۳۷ تبه

تبش معمولیه نزدیک ۳۸ شد اقدام بیشتر کن استامینوفن سر وقت بده لباس هم زیاد تنش نکن

تب نیس که
پاشویه کن
دستمال بزار سرش

پاشویه کن

مطمئنی تبه؟

سوال های مرتبط