من دیروز رفتم عطاری برای ی کار دیگ برای ریزش مو سوال پرسیدم گف موهات خیلی چرب میشه گفتم آره فقط ی روز بعد از حموم تمیز روز دوم انگار کلی روغن مالیدم به موهام گف باید چربی موهاتو کنترل کنی چربی خودش باعث ریزش میشه قرار شد ی پودر برام درست کنه 4شنبه برم بگیرم توکل به خدا دارو و شامپو ک اصلا جواب نداد
نیوزیتک ی دوره یک ماه خوردم ریزش موهام قطع شد
ازمایش تیرویید بده
بیوتین بهتره
من ۱۰تا دونه فولیکوژن خوردم معجزه کرد واقعا هم ریزش موهام قط شده هم پوستم خوب شده
فقط زینک جواب نمیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.