مامانا دیدین سری جدید مایبیبی اصلن خوب نیس سایز 6

۶ پاسخ

مولفیکسم بنظرم بیکیفیت شده پر میده از بیرون

من سایز ۵گرفتم ب بسته جدید خیلی بد بود دوباره رفتم مغازه از مدل قدیمی گرفتم

اره مای بی بی آبی کمرنگا اصلا خوب نیست فقط آبی پررنگ خوبه

خب از قدیمی هابگیر

من شورتی میگیرم سایز ۵ راضی ام خوبه

چی خوب هس الان؟

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین🥰رقیه مامان محمدحسین🥰رقیه ۶ ماهگی