سلام خانوما بنظرتون نی نی من دختره یا پسره ؟

تصویر
۷ پاسخ

پسرههه

دکتر گفته پسره احتمال ۶۰ درصد🤷‍♀️

دختره

دختریه .مشخصه که بالای ستاره(باسنش)که دکتر علامت زده،دوتا خط موازی داره

دخملیه😍😍

پسره؟

فکر کنم پسره

سوال های مرتبط

مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سپهر . همتا مامان سپهر . همتا ۲ ماهگی
مامان آنیا🥰🌸 مامان آنیا🥰🌸 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان الای مامان الای هفته نوزدهم بارداری
مامان هنا ولنا مامان هنا ولنا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣🩷 مامان جوجه کوچولو🐣🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان لیام مامان لیام هفته سی‌وششم بارداری
مامان ‌مامان‌فسقلی مامان ‌مامان‌فسقلی هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آقا سامیار مامان آقا سامیار ۷ ماهگی