۷ پاسخ

من ی هفته تاخیر 17 هزار بودم یک قلو بود
6 هزار ک تو دوماه خوبه

نه بابا برای دوماه خوبم هست من ۴ هفته بودم ۳۶۰۰ بود

من ۴روز تاخیر ۶۰۰۰بود
دوقلو نیس

من با ۶ هفته رفتم 250< بود😂

من با ۵ روز تاخیر ۹/۱۱۲ بودم 😐

چرا باید تو دو ماهگی بره بتا بده 🤔

۶۰۰۰ برا این زمان تازه کمم هست نرماله
سه روز تاخیر ۴۰۱۷ بودم تک بود چه برسه ۶۰۰۰ تو دوماه

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته نوزدهم بارداری
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان تمشک و گیلاس مامان تمشک و گیلاس ۱ ماهگی