خانما بچم هنوز نمیشینه بنظرتون خطرناک نیس؟

۱۱ پاسخ

دختر منم نمیشینه نمیدونم چرا

نهایت تا ۹ ماهگی باید بشینند اگه نمیشینه دکتر ببر تا بررسی بشه.

مال منم یه هفتس میشینه بردم دکتر ویتامین دی داد قرصشو
گفت هفته یکی با غذاش خیلی تاثیر داش

اگه نشد حتما ببر دکتر

چرا باید بشینه غلت نمیزنه

پسر من آلن بدو بدو میکنه

باید تلاش کنی متکا بزار بشونش متکا بزار بغلش

واسش تیکه گاه درست کن یا اگر داری بالشت شیردهی عالیه

غلت هم نمیزنه سینه خیزم نمیره؟

عجله نکن میشینه

باید بشینه خودش دیگه.تمیرینش بذه زیاد بزار عادت کنه

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۱ سالگی
مامان جوجو رادوین مامان جوجو رادوین ۱۱ ماهگی
مامان موفرفری مامان موفرفری ۱ سالگی