خیلی معده درده احساس میکنم چیزی توی معدم گیر کرده چکار کنم

۴ پاسخ

اگه داری فاموتیدین بخور

آخ نگو نگو کلافم کرده حالت تهوعم دارم تازه

قرص فاموتیدین 20بگیر بعد غذا بخور بهتر میشی منم اینجوریم

تا اخر ۴ماهگی طبیعیه انگار یه گوله سر معده هست.
من قرص پنتوپرازول ۲۰ صبح ناشتا میخوردم

سوال های مرتبط

مامان بچهههه مامان مامان بچهههه مامان هفته بیست‌ودوم بارداری