۷ پاسخ

سلام عزیزم حالت خوبه؟ متم تستم مشکوکه گفتن تا زمان زایمان بستری ایشالله که واسه منم ترمیم بشه

منم ببر تو گروههت

عزیزم بستری شده بودی حالت بهتر شد؟ ایشالا سالمه بچه؟

منم اینجوری شدم کیسه ام پاره شد یه هفته ام بستری شدم ولی فایده نداشت سقط شد😞

ازکجا فهمیدی کیسه ابه؟؟

منم با عطسه در حد دو سه قطره لباس زیرم خیس میشه دکترم گفت گفت طبیعیه.....از کجا فهمیدین مال کیسه ابه؟

من داشتم
با عطسه و سرفه خیس میشدم
بستری بودم
در کنارشم هندونه و مایعات خیلی میخوردم رفع شد

سوال های مرتبط