۱۰ پاسخ

نگران نباش به مرور خوب میشه از من دو ماه شدید بود خوب شد

قرص بیوتین

مولتی ویتامین بخور برا همه جات خوبه

ب من دکتر لیدی میل داده

منم خیلی می‌ریزه وحشتناک مخصوصا تو جنگ و ماه رمضون
من قرص هیرویت گرفتم
میگن خوبه

طبیعی قرص اهن وویتامین بخور

من از ۵ ماهگی تا ۶ ماهگی پسرم به شدددددت موهام میریخت
دکتر سنتی رفتم شامپو کنجد بهم داد خییییییلی خوب شد اسم شامپو ریحان بود

منم شدید بود بادوم بخور خیلی خوبه

قرص یونی زینک استفاده میکنم خیلیییی کمتر شده

پیدا کردی بمنم بگو

سوال های مرتبط