من بعد هر وعده غذایی ،سر معدم سنگین میشه
طبیعیه؟ کسی هست مثل من باشه؟؟؟

۳ پاسخ

اره عزیزم
اولشههههه:/
پدر من درامد
هنوزم معدم ناخوشه
و تهوع دارم
قرص معده هست صبح ناشتا بخوری خیلی خوبه
ب پزشکت بگو میده
من خودم هنوز نگرفتمش

اخ نکو که دارم میمیرررررم.... حس خفگی دارم... دائما

منم اینطورم عزیزم معدم باد می‌کنه شدید😅😅

سوال های مرتبط