۱۰ پاسخ

سلام مامان دیانا
قلبم درد گرفت از مشکلی ک برات پیش اومده.
شوهرت حرف شنوی زیادی از مادرش و خواهراش داره و اونا پُرش میکنن.
و الان اصلا منطقی فکر نمیکنه فقط لج کرده و میخوای روی تو رو کم کنه .

بنظرم با گریه و التماس نه
کاملا منطقی
بشین بگو میخوام چن دقیقه باهم صحبت کنیم.
روزی که من و تو ازدواج کردیم با تمام امید و ذوق اومدم تو یه شهر غریب و تو شدی همه پناه من. بچمون بدنیا اومد حس کردم کاملا خوشبختم
اما الان نمیدونم چرا بخاطر بقیه داری زندگی سه تامون رو خراب میکنی.
تو فکرمیکنی بچه بدون پدر و مادر چی میشه ب جز ی بچه عقده ای که همیشه کمبود محبت داره.
تو فکرکن من برم خونه بابام و طلاقم بدی
آخرش چی میشه؟ بچه من بدون محبت مادر بزرگ میشه.
من روزی ک بهت *بله* گفتم هیچوقت فکرشو نمیکردم یه روزی اینجوری باهام رفتار کنی و از خونه ای که با هزار شوق اومدیم داخلش بخوای بیرونم کنی.
من دشمن تو نیستم
من همسرتم
همدم توام
مادر بچه ات هستم
تا جایی که بتونم احترام خانوادت رو نگه میدارم ولی دلم نمیخواد تصمیمات اونا رو زندگی ما اثر بذاره و بچه ام بی مادر بزرگ بشه
لطفا گارد نگیر و به حرفام فکرکن.
عاقبت لج و لجبازی خوب نیست
ب فکر بچمون باش
من جز یه زندگی ساده و آروم ازت هیچی نمیخوام

اصلا از خونه نرو بگو من و بچم اینجا میمونیم تو میخوای برو

مامان دیانا بخاطر دخترت جدا نشو .
بخدا طلاق کاری رو درست نمیکنه .
برو پیش دو تا روانشناس دو تا ادم عالم مشکلتو حل کن .
خودخواه نباشید شما در برابر دخترتون مسئولیت .هم خودت هم همسرت .
الانم خونه رو ترک نکن.
نرو خونه بابات حرص و جوش دربیاری واسه مامان و بابات

انگار فقط با اینکارا میخواد بترسونه.. بچه بده برو خونه بابات...مگه طلاق دادن الکیه...انگار پرش کردن خانوادش.. نقطه ضعف نشون نده...حالا علت دعواتون چیه ؟؟؟شوهرت چند سالشه بچه ننه

خونه رو ترک نکن.
بگو من زندگیمون رو دوست دارم
چرا باید از خونه و زندگیم بخاطر دیگران دل بکنم و برم؟

لطفا با لحن ملایم حرف بزن ن دعوا

وگرن لجبازیش بیشتر میشه و اوضاع بدتر میشه

بگو تمام خواسته ی من یه زندگی آروم با تو و بچمون هست
الان عصبانی هستی خیلی داری تند میری
و ب عاقبت زندگیمون فکرنمیکنی
من و تو در قبال زندگی دخترمون مسئولیم
خدا قهرش میگیره بخوای بچه شیرخواره منو ازم جدا کنی
اگر قبول میکنی بریم پیش مشاور
اگر هم قبول نمیکنی من ارتباطم با خانوادت رو کمتر میکنم ،احترامشون رو نگه میدارم و قاطی بازیای خاله زنکی نمیشم

چون ارزش تو و بچمون برام بیشتر از همه چیزه.
تو غرور منو له میکنی بااین حرفات
من روزی ک ازدواج کردم، گفتم به یه کوه تکیه کردم و همیشه پشت و پناهمی
نه اینکه بخوای منو از خونه بندازی بیرون و دشمن خودت بدونی.

من کنار توام مادر بچتم
دشمنت نیستم مقابلت نیستم
بخاطر لجبازی زندگیمون رو خراب نکن

بچه تو اورد؟

عزیزم بهت گفتم زنگ بزن ۱۲۳

سلام اصلا نگران چیزی نباش ،فقط بخدا بسپر زندگیتو،هر چی خیره برات پیش بیاره،اینجور شوهرا به درد لای جر دیوار میخورن،حیف ماها ،خودتو نترسون اصلا

بچه رو نمیخواد بده بهت عزیزم

سوال های مرتبط

مامان تودلی و پسری مامان تودلی و پسری هفته هجدهم بارداری
مامان امیر مهدی مامان امیر مهدی هفته سی‌وششم بارداری