بچه ها از چند سالگی خودشون غذا میخورن؟؟؟

۱۱ پاسخ

پسر من خودش میخوره ولی خیلی کثیف کاری بعدش میشه همه جا 😅😅

بستگی داره خودت عادت بدی
مثلا من پسر بزرگم همش خودمون غذا میدادیمش الان ۶ سالشه هنوزم گاهی باباش بهش غذا میده ولی پسر دوم رو از کوچیکی گزاشتم خودش بخوره دیگه خودش یاد گرفته همه چیو خودش میخوره حالا چی بشه گاهی من بهش غذا بدم

پسر من از یه سالگی خودش میخوره ولی بعدش حتما باید لباساش و عوض کنی ، کثیف کاری داره🙂

دختر من از اول خودش خورد ولی خیلی کثیف کاری داره

دختر من خودش ک درست نمیخوره منم بهش میدم دقم میده تا چند قاشق میخوره در کل بدغذاس فک نکنم حالا حالا یاد بگیره قشنگ غذاشو بخوره

از همون اول خودش میخوره ولی منو دق داده با کثیف کاریاش

دختر من الان خودش میخوره

از قبل ی سالگی خودش میخوره و منم میدادم الان ولی خودش میخوره کاهی بازیگوشی میکنه میره باز میاد سر سفره لقمه نیخوره باز میره

فک کنم از 3 سالگی

باید خودت عادت میدادی
دختر من از ۹.۱۰ ماهی تقریبا خودش میخورد

پسرمن ازیکسالکی خودش غذاشو میخوره

سوال های مرتبط