۷ پاسخ

من سر پسر اولم مینی واش خریدم اولش ذوق داشتم همه لباساشو با مینی واش شستیم بعد دنیا اومدنش تا تقریبا ۱۸ ماهگی لباساشو با دست شستم، دیدم مینی واش کاربرد نداره برام رد کردم رفت.
الانم برای دومی دوست داشتم با دست بشورم ولی خودم که توانشو ندارم چون خونه مامانم هستم همسرم براش سخت بود بیاد اینجا بره بشینه حموم لباس بشوره، رومم نشد به مامانم بگم،باز برام سخت بود بخاطر یه لباس شستن جمع کنم برم خونه م در نتیجه امروز دلو به دریا زدم کل لباساشو ریختم ماشین لباسشویی. خدا رو شکر بعد چند روز تنبلی کردن امروز موفق شدم ساکشو جمع کنم😍

سری اولو بادست شستم

انداختم ماشین

من با دست میشستم دیدم خیلی سخته هر روز کارم شده بود همین
رفتم مینی واش خریدم براش راحت شدم

مینی واش

بادست شستم‌☺️ماشین جرم داره🫠

میشورید

سوال های مرتبط