الهی آمین، واای مریضی خیییلییی سخته، روزایی ک دخترم سرما خوردگی داشت عذاب کشیدم
ایشالا منم همیشه همینو میگم حتی دل ندارم ببینم یه بچه دیگه کوچیکترین آسیبی ببینه خدایا حفظشون کن 🙏🥺
پسره منم مریضه شنبه میبرمش دکتر رفلاکسش اوت کرده دوباره نمیتونه بخوابه همش تو خواب سرفه میکنه یا جیغ میزنه و میاره بالا 😞
منم پنج روز درگیرم بچه م از پا در اومد😭😭 خسته شدم هیچی هم نمیخوره داروهاشو به زور میدم اسهال شده بدتر م شده 😭😭
الهی امین منم همش بااین سرماخوردگی اسیرم بخدا از اسفند هی یه هفته خوبه دوباره مریض میشه تاالان ۳باربردمش دکتر
الهی انشاالله که زود خوب بشه پسرت عزیزم
آره واقعا،ان شاالله پسرگلتون زود خوب بشه.
الهی امین
منم از فردای سیزده درگیرم با پسرم تا خود الان😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.