اللن یسری ساندیسی میان میگن وای چ ارزون چ خوب😏
مگه شیر های دیگه چشونه؟
شیرای مارکای دیگه هم تا چند روز پیش من گرفتم ۳۶بوده البته اگه باز گرونتر نکرده باشن منی که عاشق شیرم بخدا زورم میاد بخرم آخه من یه لیترم میتونم بخورم اینقده شیر دوس دارم
عزیزم قیمت روش و چک کن شاید اشتباه حساب کردن اخه یک ملیون و پونصد ی دونه شیر خیلیه
من ملجان نمیخرم گرونه
منظورت یک میلیون وپونصده؟
چرا خریدی حالا
چرا شیرمحلی یا پاستوریزه نمیدی.؟
چند لیتره مگه😐😐😐😐😐😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.