۱۸ پاسخ

مبارک باشه گلم چشمتون روشن😍❤️

عزیزم برا شماهم خون‌رسانی ضعیف بود؟
نی نی من ۳۶ هفته کامل ۲۱۰۰ بود و خون‌رسانی ضعیفه دکترم گفت باید ختم بارداری بدم بهت.
میترسیدم شاید چون ضعیفه بره دستگاه پس انشاالله ک‌نینی منم نره🥺

عه زایمان کردی بسلامتی😍😍😍مبارکهه عزیزمم قدمش پر از خیر و برکت باشه😘😘😘

مبارک باشه عزیزم ❤️✨️

حالا برگردی عقب بازم طبیعی زایمان میکنی یا ن😂😂

مبارک باشه عزیزم قدمش پر خیر و برکت

مبارک باشه عزیزم به سلامتی 😍❤️

مبارکه بسلامتی قدمش پرخیروبرکت باشه انشاءالله

امپول ریه زده بودی؟

خداروشکر عزیزم انشاءالله خوش قدم باشه 🤲💖😍

مبارکت باشه.
شکر خدا
🩷🩷🩷🩷

عزیزم مبارک باشه😍🥰⚘️
منم کاشانم رضایتت رو از بیمارستان و تجربت روبگو💗

ایجانم عزیزم پاقدمش پر از خیرو برکت باشه برات😍❤🧿تجربه زایمانتو بگو حتما

به به مبارکه 😍😍 خداروشکر ک دستگاه نرفت برا ما هم دعا کن ب سلامتی نینی هامون بغل بگیریم ❤️🤭😍

کاش کیسه آب منم بترکه.کار سنگین قبلش انجام دادی یا ربطی نداشت یهو ترکید

خداروشکر 😍ان شاءالله به سلامتی و شادی کنارهم باشین

به سلامتی عزیزم خدا حفظش کنه ❤️

عمل کردی

شکر خدا 😍

سوال های مرتبط

مامان علیهان مامان علیهان ۱۲ ماهگی