خداروشکر انشاالله بسلامتی دخترتو بغل بگیری
عزیزم طبیعی رو مگه تا 40 هفته نگه نمیدارن؟
بسلامتی عزیزم مبارک باشه💋
به سلامتی زایمان کنی عزیزم و به سلامتی نینی رو بغل کنی🥰🥹🫶🏻
منم شاید چهارشنبه عملم کنه البته سزارین
به به 😍😍 به سلامتی و دل خوش ان شاالله، چقدر عالی
به امیدخدا صحیح و سالم و صالح بغل بگیری؛ ان شاالله زیر سایه پدر و مادر ، عاقبت بخیر و خوش روزی باشه
۳۷ هفته و ۶ روز دکتر قبول کرد سزارین کنه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.