۱۷ پاسخ

خودش کم داره😐😂

اضافه هم داره تازه🙄🙄
شوخی میکنم ولی کی گفته کم داره
خیلیم عالیه

اون منظورش به خودش بوده که کم داره وگرنه رایان قشنگمون نرماله

خودش کم داره بی عقل

پسر من ۱۴ وزن قد ۹۸دکترگفت نرماله

حتما وزنش نسبت به قدش کمه

از توی دفترچه نمودارشو نگاه کن

کم داره چیه ماشاالله وزنش عالیه عزیزم

اضافه داره
😁😁😁😁
عالی

عزیزم ماشالله قدش بلنده ،وزن ۱۶_۱۷هم میتونه داشته باشه ،برا اون گفته کم هست ،ولی بطور کلی خوبه

پسر منم قد ۱۰۸ وزن ۱۸۷۰۰ دکتر گفت خوبه

پسرمن قدش ۹۸ وزنش ۱۴ دکترش گف خوبه

من هنوز نبردم باید تو هفته جدید ببرم خوب بود ماشالا پسر من قدش ۹۰ وزنش ۱۲

ب حرف خانه بهداشت اصلااهمیت ندین

وزن تولدش چقدر بوده مگه؟
شاید برای اساس وزن تولد گفته کم بوده وگرنه عالیه

بچه من سه سال و هشت ماهشه با وزن ۱۰ کیلو . کی گفته بچه شما کم داره اخه

کی گفت کم داره؟حتما بی سواد بوده کاملاً نرمال و رو نموداره

سوال های مرتبط