۱۳ پاسخ

لباسش هم خیلی خاص و نازه انگار واسه لنا دوختنش.‌😍

ای خدااا منم میگم چرا صبا از تولد لنا کوچولو عکسی نذاشته نگو من ندیدم. چقدر قند و عسله . واای فقط دلم میخواد بچلونمش ملووسک ❤️❤️❤️😍😍😍 تولدت مبارک وروجک. امیدوارم امسال یکم از مسئولیت هاش کمتر بشه و بتونی آزاد تر و سبک تر روزهاتو بگذرونی خوشگل من

چ دخمل زیبایی ماشالا

ای جان تولدت مبارک عروسک کوچولو 😍😍♥️

ای ننههه ماشاالله بهش😍

انشاءالله عزیزم
انشاءالله همه بچه ها😍

عزیزم اتلیه عکس گرفتید؟

عزیزمم😍❤️
تولدش مبارک😘

تولدش مبارک عزیزم 😍
میشه عکس کامل از لباس بدی عزیزم

وویی مادر واقعا دوست دارم ی دختر داشته باشم البته اگر مملکت درست شد

تولدش مبارک عزیزم
سایه پدر مادرش مستدام باش

آخی نازی عسلم🧚💜🧚

اوخ خودا تولدش مبارککک🥹❤️انشالله موفقیتاش ببینی پرنسس خانوم
عزیزم لباسش سفارش دادی؟

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۳ سالگی
مامان اورهان👶🏼💙 مامان اورهان👶🏼💙 ۳ سالگی