۴ پاسخ

ازمایش نداشت فقط قد و وزن بود.دندان پزشک دید بچرو.
شنوایی و بینایی سنجی هم بردم
ولی اگه خیلی وقته ازمایش نداده ببر همون دکتر عمومی درمانگاه هم برات میتونه ازمایش کل بنویسه

هزینش چقدرشد

من بردم ان شاالله فردا جوابشو میگیرم

۳ سالگی مگه چکاپ داره

سوال های مرتبط