۵ پاسخ

عزیزان در دوران بارداری ترشحات خانمها زیاد می شود گاهی غلیظ وگاهی رقیق است تا موقعی که خارش یا سوزش نداشته باشید مشکلی نیست اگر به مایع مشکوک هستید یک پنبه مدخل واژن بگذارید بعد۵ دقیقه بردارید اگر مثل آب رقیق بود بیمارستان برای تست بروید واگر غلظت داشته باشد ترشح است این را سنجاق می کنم همه استفاده کنید

نه شیاف آب میشه میریزه بیرون

کیسه اب پاره بشه اصلا دست تو نیست
هیچ جوره نمیشه جلوشو بگیری

نه ترشحات بوده احتمالا اما به سونو معمولی بده اب دور بچه کم نشده باشه

چرا زود .فکر نکنم .اگه کیسه آب باشه الانم باید بیاد

سوال های مرتبط