منم۶ماهه گذاشتم اشتباه کردم به شوهرم گفتم نباید میگفتم که طبیعی هم جلوگیری میکرد الان پریودم باید بعد پریودم برم چکاپ
منم دارمش ولی همش استرسشم باهامه 😂
عزیزم تقریبا بی خطا ترینه ، مگر رعایت نکنی جا ب جا بشه ، چکاب ها رو مرتب بری خطا ندارهدمعمولا
بله ولی خیلی خیلی کم.
هر روشی خطا داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.