۴ پاسخ

منم۶ماهه گذاشتم اشتباه کردم به شوهرم گفتم نباید میگفتم که طبیعی هم جلوگیری میکرد الان پریودم باید بعد پریودم برم چکاپ

منم دارمش ولی همش استرسشم باهامه 😂

عزیزم تقریبا بی خطا ترینه ، مگر رعایت نکنی جا ب جا بشه ، چکاب ها رو مرتب بری خطا ندارهدمعمولا

بله ولی خیلی خیلی کم.
هر روشی خطا داره

سوال های مرتبط

مامان یاسین🍭 مامان یاسین🍭 ۱ سالگی