۵ پاسخ

من دام ناوه اوه دبیته یک سال پیشگیری دیکشم نیه تخمدانیشم فعاله وکو دیکه به قرص و پیگیری طبیعی حامله بوم

نازه گیان بچو پی وی توضیحم داگه بوت

امن پیم عیبه پچم داینم ☹️

پیش کدوم دکتر می ی
خودش مراقبتاش باید بهت بگه
ولی تایک ماه بعد ایودی باید روش پیشگیری دیگه ایم داشته باشی
وزنه سنگین بلند نکنی
البته شنیدم بیشتر از ۵ کیلو نباید باشه ولی راست و غلطشو نمیدونم
هر چند مدتم بری دکتر چک کنه ببینه سرجاشه یا نه

اگه واقعا نمیخوای باید دو سه تا روش داشته باشی. وگرنه تو همه چی احتمال خطا هست.

سوال های مرتبط

مامان یاسین🍭 مامان یاسین🍭 ۱ سالگی