بچه منم ١هفته عقب بودخواهر
من چقدرخودموعذاب دادم فقط گریه ٢٩٠٠بود الکی خودتو عذاب نده زودبزرگ میشن
عزبزم نگران نباش
دکتر به من گفت بالای ۲۵۰۰ نرماله
مهم بعدشه که همشون رشد میکنن
خوبه وزنش دیگ تا بیاد ۲۸۰۰ ۳ میشه ایشالا
بچه دختر عمو من ۲۳۰۰ اومد اینقدم سالم و باهوشه ک نگو
😥منم رفتم سونو زده صدک17وزنش1700دکتربهم پودر لیدی میل داده.
دکترسونوگفت رشد قدیش کمه😭
بستنی بخور شیر برنج درست کن خور بدون رازیانه تشکر بخور برا وزن بچه عالی داشت بخور گوشت کبابی بخور طبیعی باشه زایمان تو تا ه هفته خیلی خوب وزن میگیره
منم همین مشکل و داشتم از هفته ۲۸ آسپرین خوردم از ۳۶ هفته قطع کردم
هرچی بیشتر بهش فکر کنی و رو خوردن تمرکز کنی انگار نمیشه
بهترین چیز آرامشه، الانکه دیگه آسپرین هم باید قطع کنید اگر سزارین میخواین باز دکتر باید بگه بهتون
ولی بیشتر به پهلوی چپ بخوابین، لیدی میل اگر دکتر صلاح میدونه با شیر بخورین
حتما سیب زمینی و تخممرغ آبپز هم بخورین، همین الانم وزنش خیلی بد نیست نگران نباش عزیزم منم خیلی غصه میخوردم برای وزنش الانم اونقدر بالا نیست ولی دکتر گفت خوبه
یه هفته که چیزی نیست گلم انشالله تا دنیا بیاد ۳ کیلو میشه
همین وزنشم خوبه
نگران نباش خواهرزاده منم ۲۶۰۰ بدنیا اومد الحمدلله سالم و سلامته
منم همین مشکل دارم
آسپرین نمیخوردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.