من واسه پسرم از سه ماهه پیش که دیدم آمادگی داره فیلم اموزشی گذاشتم شعر آهنگ تا دلت بخواد الان میدونه فرق جیش و پی پی رو ولی همچنان از پی پی کردن تو دیشویی فراریه فقط تو پوشک میکنه قبلش میاد میگه مامان پی پی ولی نمیره دسشویی فقط جیش رو میره
هنوز تو دوره آموزش چرا پوشک نمیکنی منم ۴ روزه داریم تمرین میکنیم ولی تو دسشویی باز میکنم گاهی جیش میکنه گاهی نمیکنه ولی بعد میبندم و تند تند میبرمش دسشویی خیلی ریسکه هنوز هیچی نمیدونه باز بذاریش
اولای اسفند شروع کردم دیه اخراش کلا خبر میکرد
پسرمن تا ۲هفتگی از پوشک گرفته شده بعد الان بعضی وقتا جیشش رو که نگه میداره یکم که بیرون میزنه سری جیغ میزنه جیششش
آخه خیلی زوده واسه این سن
تا میتونی آمادگی ذهنیییییی شعر بخون کتاب داستان تصویری با عروسکاش بازی کن یه قصری بزار عروسک هاش ببر دستوشیی خمیر بازی و آب پی پی و جیش درست کن بعد که جیش کرد دست بزن بای بای کن برن پیش دوستاشون پی پی ها تشویق کن عصبانی اصلا نباید بشی سخت هست خیلی خسته کننده ولی با آرامش و خوشحالی خودت ادای نشستن به حالت جیش دربیار که بدونه ما هم انجام میدیم با بازی همه اینا
کاش هنوز نمیشستی.با شامپو فرش تمیز میکردی تا وقتی بچه یادبگیره.درضمن صبور باش هیچوقت توقع نکن یک هفته ای یاد بگیره.من قشنگ ۴ماهه درگیرشم.شبهام پوشکه .بچن طفلک خطا میدن.تند تنو ببرش تا وقتی خودش صدات کنه .من یه شب پوشک نکردم شاش بند شد تا ظهر روز بعدش با جیغ دسشویی کرد دیگه گناه داره دلم نیومد اذیتش کنم.شبها پوشکه
دقیقا مشکل منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.