۱۴ پاسخ

وای خدا. سوزوندیش که. الان باید هم جای درد آمپول رو بکشه. هم جای سوختگی. کرم بزن خوب میشه.

کیسه نباید بذارین برای همین
باید حوله رو با اب گرم نم دار کنین بذارین که نسوزه

زینک بزن بدشم هیچ وقت کیسه آبگرم مستقیم نزار روی شلوار بزارش

پماد سوختگی بزن یواش یواش خودش میره

😮😮😮

سوخته زینک یا کالاندولا بزن

زینک اکسید بزن برای سوختگیش

سوختە!! کالاندولا بزن

منم برا بچم همینجور شد نترس نسوخته برا واکسنه من کیسه اب گرم نزاشتم اینجور شد

الهی بگردم سوخته 😔

اره میره
نسوخته که
داغ که میشه اینطور میشه
چند ساعت اینطوره نهایتا و کاملا خوب میشه

نسوخته دتتر
این بخاطر واکسنه

نسوخته عذاب وجدان نگیر منم یبار واکسن زدم کیسه اب گرم گذاشتم اینجور شد سوختگی نبود خودشم خوب شد

ینی اینقد داغ بودهههه😐😐

سوال های مرتبط

مامان اباالفضل مامان اباالفضل ۶ ماهگی