۴ پاسخ

با اتو حوله گرم کن بزار بهتره

من با اتو پارچه گرم میکردم میزاشتم

واسه پسر من داره ولی نمیدونم چرا فوبیای اینو داشتم ک الان ابش نریزه رو بچه😂😂😂😂😐با اتو پارچه گرم میکردم میزاشتم

معمولا یه کیسه پارچه ای هم دورشون هست.

سوال های مرتبط

مامان جوجوی من😍 مامان جوجوی من😍 ۱۵ ماهگی