تو قلب منی فرشته کوچولوی مامان 🫀

تصویر
۳ پاسخ

ای جااانم کوشووولو ووو،کوپووولو ،،
بلاخره یه عکس کامل دادی اما باز معلوم نیست ،خوشم میاد هرچه بهت اعتراض میکنن گوش نمیدی و کارتو انجام میدی ،،انقدری که تاپیک اعتراض داری به خاطر نحوه عکسات ،هیچ جایی از دنیا انقدر معترض نداشته 😂😂

قشنگ میشینه؟؟

اخ دلم ضعف کرد واسه اون جوراباش

سوال های مرتبط

مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 ۸ ماهگی