۷ پاسخ

وااایییییی آرررهههههه اصلا هم ساکت نمیشههههه😩😩😩🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

آخ گل گفتی بچه من ۲ هفته اس فقط جیغ میکشه

دخترمن۴ماهگی زیادجیغ میزدتایک ماه الان از سرش افتاده یادش رفته😂

آره خیلی جیغ میزنه😂

بله یه مرحله از رشد کشف صدا وبختیاری در ایجاد صداست که باعث جلب توجه میشه

یکماهه اوایل کم بود الان زیاد
توجه نکنی بهش جیغ بنفش از خواب بیدار میشه گاهی جیغ

بلهههههه🥹🥹🥹😅😅

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🐣❤️ مامان کوچولو🐣❤️ ۱ سالگی
مامان کوچولو💙 مامان کوچولو💙 ۱ سالگی
مامان عزیز دل مادر مامان عزیز دل مادر ۱۵ ماهگی
مامان گومبولی♡ مامان گومبولی♡ ۶ ماهگی