۷ پاسخ

پسرمنم ۴ماهو۴روزبردمش۶۸۰۰بود،شش روزازپسرت کوچیکتره

وا ریز نیست اصلا ماشالا خیلی هم خوبه هم وزن دختر منه

کجاش ریز😐😐😐😐

متاسفانه در دهن‌ مردمو نمیشه بست☺️

بچه هشت ماهه خیلی فرقشه با چهار ماهه واسه شمام تپلی میشه

ریزه نیست خواهر
خداروشکر خوبه
هر کیم حرف زد بگو خداروشکر سالمه

ماشاالله از پسر منم هیکلی تره😐

سوال های مرتبط