کیا بچه ی اولشون دختره دومی پسر

تصویر
۱۴ پاسخ

اینطورییی خیلی خوبه
دخترا چون از نظر عقلی بزرگن از داداششون محافظت میکنن😊😊😊😊
مال من پسر بود

سلام من

من اولی دختر 1402 دنیا اومد
دومی پسر 1403 به دنیا اومد
الانم 16 هفته باردارم انتی احتمال داد دختر 🥹😍😍

اکثران تو فامیل بچه ی اولشون پسر من بچم دختر اینجوری میگن منو ناراحت کنن

من♥️💙

من عزیزم با فاصله ی پنج سال

من اولی دختر دومی پسر الانم باردارم این یکی هم دختره خداروشکر

من بچه اولم پسره دومی دختر

من✋️✋️✋️

من عزیزم

من با اختلاف ۳ سال و نیم

من برعکسم

من چطور

با اختمال ان تی من

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته هجدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ودوم بارداری