اینطورییی خیلی خوبه
دخترا چون از نظر عقلی بزرگن از داداششون محافظت میکنن😊😊😊😊
مال من پسر بود
سلام من
من اولی دختر 1402 دنیا اومد
دومی پسر 1403 به دنیا اومد
الانم 16 هفته باردارم انتی احتمال داد دختر 🥹😍😍
اکثران تو فامیل بچه ی اولشون پسر من بچم دختر اینجوری میگن منو ناراحت کنن
من♥️💙
من عزیزم با فاصله ی پنج سال
من اولی دختر دومی پسر الانم باردارم این یکی هم دختره خداروشکر
من بچه اولم پسره دومی دختر
من✋️✋️✋️
من عزیزم
من با اختلاف ۳ سال و نیم
من برعکسم
من چطور
با اختمال ان تی من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.