۴ پاسخ

وای درکت میکنم🥲😂😂

آره یه صدایی هم دارن که از جنگنده بیشتره
ویززززززز خب مرگگگگگ

لعنت بهش

خدا لعنتش کنه😂😂

سوال های مرتبط

مامان جانِ دلم مامان جانِ دلم ۱ سالگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱ سالگی
مامان علیسان قندون🧸 مامان علیسان قندون🧸 ۱ سالگی