۱ پاسخ

میگن بهتره شیردهی تموم بشه و شش ماه ازش بگذره
منم میخواستم انجام بدم فعلا دست نگه داشتم باز گلم از چند تا ارایشگاه بپرس
🤍

سوال های مرتبط