۴ پاسخ

مامان دلین دورسردخترتون الان چنده

اتاق تاریک نیس؟اتاق تاریک باشه پسر من دقیییقا همینطوری جیغ میزنه و به سختی اروم میشه
چون این سن باید از تاریکی بترسن

بله برای دندونه . پسر منم همینطوره موقعهایی ک با جیغ زیاد بیدار میشه و هر کار میکنم اروم نمیشه میفهمم دندونه . نه شیر میخوره نه بغلم میاد فقط گرررررریه و جیغ

لثش ورم نکرده؟

سوال های مرتبط