۸ پاسخ

یا دندونه یا دل درده،پسرمنم همینطوره

از دندونه ماهم تو این وضعیتیم
دل درد میشه یکی دوبار.. هرشب باشه بخاطر دندون بالاییاست

وای منم همینطور
البته بچه من دندون نیشش ورم کرده
اینقدرم دیر دندون درمیاره ک
خدامیدونه تا کی باید این وضعیتو تحمل کنم

شاید خواب بد میبینه اگ اعتقاد داری قرآن و ی سنجاق قفلی بذار بالای سرش... سنجاق یجایی بذار بچه نبینه بذاره دهنش ... اسپنددود کن براش ایت الکرسی و چهارقل روی آب بخون بده بخوره قبل خواب یکم گلاب بزن ب صورتش

پسر منم دم دمای صبح پامیشه انقد گریه میکنه
فک کنم واسه دندونشه

عزیزم گاهی مسکن بهش بده ..من بچم امشب خیلی گریه وبیقراری کرد اصلا آروم نمیشد..ی کم شربت بروفن بهش دادم ..اروم شد و پاشد بازی کردن... گاهی وقتا بچه درد داره نمیتونه بگه..البته دیگه زیاده روی نکنی هر شب بهش بدی...

دل درد نداره

تی ژل بزن لثه هاشو

سوال های مرتبط