من کلا دوبار عوض کردم با اینکه خیلی هم دفع داشت ولی هر لحظه جیش نمیکنه ک
من یه بسته بیست تایی گذاشتم سه چهارتایی استفاده شد البته بستگی داره تا چه مدت اونجا باشی
من چندتا سایز صفرچندتا سایز یک گذاشتم
ده تاگذاشتم منم
ده تا کافیه عزیرم
بسه بابا 😂 بار سنگین برندار. نهایت از داروخونه میگیری دیگه . ولی همونم بسه
نه همون ده دوازده تا اوکیه،ولی برا خودت یه بسته ببر نکنه خونریزی زیاد باشه
۱۰ تا کافیه
من ده تا گذاشتم😂
۱۰ تا بسته
تو بیمارستان احتمال داره بگن سایز صفر بگیری به نظرم تعداد کم بذار
من ده تا گذاشتم فک نکنم بیشتر بخاد😂
ن بابا بسته همون اندازه امیه شب میمونی مگه چقدر میخواد پی پی کنه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.