سلام قیمت سرلاک میدونین چنده

۴ پاسخ

من ببی گرفتم ۱۲۵۰😩ولی خیلی خوشمزست بیسکوویت و گلابیش

یه هفته پیش خریدم ۲۵۰

من آخرین بار که گرفتم 350 سرلاک گندم و خرما گرفتم

یک ماه پیش گرفتم 320

سوال های مرتبط

مامان یاسین وماهلین مامان یاسین وماهلین ۱ سالگی
مامان جوجه 🐣🩷 مامان جوجه 🐣🩷 ۱۱ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۷ ماهگی
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان ....... مامان ....... ۱ سالگی
مامان آوین یوسفی مامان آوین یوسفی ۱ سالگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۸ ماهگی
مامان علی و اسما🐥🌱 مامان علی و اسما🐥🌱 ۳ سالگی