۲۴ پاسخ

من اصلا‌نمیپوشم 😂خیلی بدم میاد

خییلی خزه

جالبه همه نمیپوشن و بدشون میاد.ولی پس تیپ خانومی بخاین بزنین و مجلسی جوراب چی میپوشین؟؟

من بیشتر کفشام کالجه و باید از اینا بپوشم😐

عززیزم چه بامزه🤭😘

اگه شلوارم پارچه ای باشه و کفشم کالج یا پاشنه بلند، جوراب رنگ پا پارازین میپوشم ولی رنگ سیاه دوست ندارم.

من ازینا میپوشم

تصویر

اصلااااااا حس سن بالا بودن بهم میده

اصلا خیلی بدم میاد فقط جوراب اسپرت ساق کوتاه چون اکثرا تیپم اسپرت و برای تیپ خانومی و شلوار پارچه ای پاپوش گیپور میپوشم

تصویر

خیلی زن میکنن آدمو پوشیدنی 😑

مادرم همیشه ازینا می‌پوشم خودم ندوست

تواطراف مامیپوشن ولی منم خوشم نمیادحالارنگ پاش بازبهتره

من نمیتونم اصلا بپوشم عیدم بااون جوراب مچی ها رفتم به منم دادن من دادم به مادرم.

جوراب من فقط ساپورتی ۱۴۰پنتی میپوشم

یه بار نامزد بودم پوشیدم مادرشوهرم یه دونه داد مشکی برا زیر کفش داشتم میرفتم بیرون همون که رفتیم شوهرم خرید گفت بشین کنار جدول عوضش کن حالم بهم خورد بعد جوراب نو رو انداخت سطل اشغال

من پام کوچیکه اینا تو پام مچرخه 😅😅

من تاحالا نپوشیدم دیگ دوره اینا تموم شد رف🤣

من خوشم نمیاد حس میکنم مثلا 60 سالمه😁😁

اینا فقط با کالج بهتره.

من نمیپوشم حس میکنم سنم بالاتر بره می‌پوشم 😂

ن اصلا نمیپوشم

نه من ازین جورابها اصلا دوست ندارم ..

چرا عیدی جوراب باید بدن ؟ 🤔

من اصلا درک نمی کنم جوراب پارازیت چجوری پا می کنن لیزه زود عرق می کنه

سوال های مرتبط