نههههخیلی ناراحتم😭
من سر معده ام اومده بالا
من تو بارداریم شکم نداشتم
شکم لعنتیم ترک نخورد نخورد
موند تو ۳۷ هفته زی نافم ترک ورداشت الان اونا یکم ضایعه هستن😑
من اشتباه کردم گن نبستم متاسفانه جمع نشد که هیچ بدترم داره میشه 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
اره خداروشکر خیلی زود جمع شد، ولی بازم درمیاد چون فعلا فعالیت ندارم اشتهامم زیاد شده 🥴🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.