۸ پاسخ

والا منکه انگار هنوزم ۹ ماه باردارم گن هم بستم جمع نشد برام

هیشکار خودش جمع شد فقط گاهی بخاطر نفخ باد میکنه

آخ اخ نگووو اصلااا🤦🤦 این شکم چیه بعد از حاملگی، جمع که نمیشه جز در موارد خاص که خودش بخواد
بعد داستانی که من دارم با بغل کردن بچه هست که بیشترم میزنه بیرون😂
بچه خواهرم میگه خاله هنوز نی‌نی داری تو شکمت😂
آقا حالا من اینجا میخندم ولی خیلی بده شکم و ناراحتم هستم🥺🥲

هیچی 💔

در حالت ایستاده یکمممم شکم دارم ولی وقتی میشینم زیاده

چقدر زمان میبره 😢

تازگیا شرو کردم فست میگیرم وزن کم کنم ببینم رو شکمم تاثیر داره

ورزش شکم

سوال های مرتبط