۱۶ پاسخ

نه عزیزم چون تو بازار این مدلو ‌...کمتره چون اونا تولیدی ان و توپ توپ پارچه میخرن و سری دوزی و ...واسشون کمتر درمیاد میتونن کمترم بدن بازار واس تو زیاد میشه اینجوری ممکنه کسی نخره برو تو مدلای خاص و تاپ تر ک مردم براش هزینه بدن
ممکنه بدا لباس خونگی اینقدر ندن
مثلا ست های بیرونی بزن با خلاقیت خودت یا با یه طراح لباس همکاری کن و باهمدیگه کار کنید و کارای خاص تو تعداد کم بزن ولی خوب بزن اونجوری میتونی خوب بفروشی
تازه میتونی ثبت برند هم بکنی

۸۰۰ باشه سرش سود نکنی چ فایده با بچه فقد وقتت تلف میکنی😑

نه والا اصلا ۸۰۰ هزینه نمیدم

اگر پارچت رو عمده بخری از جاهایی مث تعران رفسننجان قم

۶۰۰ میخرمش

عزیزم همسایه های من پارچه میارن میدوزم پولم نمیدن بهم میگن میاریم ودیگه نمیارن اینم هست روی این شغل
منم لباس بچه میدوزم ونقدمیگیرم پولش

تهش 400 میخرمش اونم نمیخرم تازه ی. چیز شیتانی ک. 30 سانت پارچه ببره رو بهتر مبخرن تا این

به نظرم اگه دوختت تمیزه لباس بیرونی بدوز شلوار شومیز کت اینا بعضیا برای بیرون بیشتر لباس می‌خرن من خودم عاشق شومیز و کتم

اره بابا الان لباس ساحلی خونگی شده یک میلیون و خورده ای

تو شهر ماکمتر ۱ تومن نیست

اره بابا ۸۰۰ ک چیزی نی

۴۰۰.

الان این تیشرت شلوارها حدود ۹۰۰ تا ۱ تومن هست خصوصا اگه سایز بزرگ بخوره مثلا ۴۴-۴۶ اینا
سایز ریزش یه کم قیمت پایینتر

آره ۸۰۰ که چیزی نیست الان دیگه

بستگی به جنسش داره
اگه دوخت مجلسی و شیک بلدی بنظرم برو توی کار لباس مهمونی، زحمت که میکشی میتونی بیشترم سود کنی، ادما بی پول بشن تو خونه هرچی میپوشن ولی آبروشونو خفظ میکنن
حالا منظورم از مهمونی چیه؟
مثلا فقط وست، فقط جلیقه، فقط پیراهن فری سایز خوشکل مهمونی، دامن، کارهای خاص هاااا نه چیزی که همه جا هست

آره بابا ۸۰۰ تومن چیه

سوال های مرتبط