دوقلوها معمولا یکم نسبت به یه قلوها ریزه میزه ترن بعد بچه ها هفته های آخر بیشتر وزن میگیرن ۲۵۰۰ تا ۲۸۰۰ بشن خوبه امیدوارم بسلامتی زایمان کنی و کوچولوهاتو بغل بگیری❤️❤️
سلام خدابرات نگهشون داره اگرشرایط داری این چندهفته باقیمانده رواستراحت مطلق شووخوب بخورهم وزن بچه هات بالامیره هم۳۸هفته بدنیامیان
من ۳۶ هفته زایمان کردم دوقلو دارم الان ۲ ماهشونه موقع تولد وزن یکی ۲۷۰۰ و یکی ۲۸۰۰ بود خداروشکر دستگاهم نرفتن و نرمال بود وزنشون
اوووخی مادرررر
عزیزم اسم چی انتخاب کردی
میشن ۲ و خورده خورده ای به نظرم دوقلوهای من ۲۲۰۰ و۲۳۰۰ بودن
ای ننه انشاالله بسلامتی
ایجانم انشاالله به موقع و سالم و سلامت بغل بگیری
من ماه آخرو خوش خوراک شده بودم همش چنجه میخوردم با دلستر وزن بچم بالا رفت
بالای ۲کیلو باشن دیگه نرمالن دوقلو هستن دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.