۹ پاسخ

دوقلوها معمولا یکم نسبت به یه قلوها ریزه میزه ترن بعد بچه ها هفته های آخر بیشتر وزن میگیرن ۲۵۰۰ تا ۲۸۰۰ بشن خوبه امیدوارم بسلامتی زایمان کنی و کوچولوهاتو بغل بگیری❤️❤️

سلام خدابرات نگهشون داره اگرشرایط داری این چندهفته باقیمانده رواستراحت مطلق شووخوب بخورهم وزن بچه هات بالامیره هم۳۸هفته بدنیامیان

من ۳۶ هفته زایمان کردم دوقلو دارم الان ۲ ماهشونه موقع تولد وزن یکی ۲۷۰۰ و یکی ۲۸۰۰ بود خداروشکر دستگاهم نرفتن و نرمال بود وزنشون

اوووخی مادرررر

عزیزم اسم چی انتخاب کردی

میشن ۲ و خورده خورده ای به نظرم دوقلوهای من ۲۲۰۰ و‌۲۳۰۰ بودن

ای ننه انشاالله بسلامتی

ایجانم انشاالله به موقع و سالم و سلامت بغل بگیری
من ماه آخرو خوش خوراک شده بودم همش چنجه میخوردم با دلستر وزن بچم بالا رفت

بالای ۲کیلو باشن دیگه نرمالن دوقلو هستن دیگه

سوال های مرتبط