۳ پاسخ

اصلا استرس نداشته باش پسر من پارسال گرفت اینقدر راحت بود ک نگو
استامینوفن بهش بده تب نکنع پمادشم بگیر از داروخونه اگر خارش داشت بزن من وهمسرمم پارسال گرفتیم بعد پسرم خیلی وحشتناک نبود فقط چون سنمون زیاد بود استخون درذ شدیم

گوشت گوساله..هندوانه..صدر ب تنش بمال و هر شب یا روزی دوبتر ببرش حمام و تنش رو آروووم با شامپو بچه بشور خنک شه
دکترم حتماا ببر دکتر عفونی

دارو هاشو مرتب بده.
خنکی مثلا هندونه اسفرزه اینام خوبه.

سوال های مرتبط