قشنک هاله قهوه ای رو داخل دهنش میکنی?
منم اینطور بودم انقد دوشیدم به زور کردم دهن بچه م خورد خالی شد
همین ک میبینی سینه سفت شده و درد داره بدوش چون بچه چند روز اول کم میخوره سینه پر میشه درد میگیرع باید هی بدوشی تا خالی بشع
با شیردوش بدوش
باشیردوش بدوش عزیزم فعلا با قطره چکون بده بهش نوک سینتا باریک کن هی بزار دهنش
برای منم اینطوری بود سر دخترم از دردش داشتم میمردم خیلی بد بود آخرش رفتم بیمارستان بهم پماد داد اونارو مصرف کردم به مرور زمان خوب شد
برو زیر دوش آب گرم بدوش سینه تو اگه با شیردوش دردناکه از همسرت کمک بگیر خالیش کن
من یکی از سینه هام این جوری شده بود رفتم حمام با آب داغ حسابی ماساژ دادم بعد دوشیدم بعد بچم خورد فوری خوب شد
چون توش پر شیر شده قبل اینکه بدی بچه سینه ات رو اول حوله گرم یا کمپرسور آب گرم بزار بعد ماساژ بده و ی کم بدوشش بعد بزار دهن بچه کلا ماه اول خیلی سخته خیلی باید تلاش کنی کم کم عادت میکنه منم درگیرم مثل تو خسته کننده است خیلی اما بخاطر. گریه هاش نترس روزای اول ب اندازه یه سی سی هم بخوره کافیه من مشاوره گرفتم اینجور میگفتن اگه نوک سینه ات هم پهنه یا کمه سر سورنگ رو با چاقو بزن اون بیلبیکه ک باهاش مواد رو میکشم بالا سر و ته کنه و ته سورنگ رو بزار رو سینه ات بکشش تا نوکش بیاد بالا بکن دهن بچه
بدوش حتما وگرنه تب میکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.