۵ پاسخ

عزیزم من اوایل ببلاک میدادم بچه ها تو سن بچه شما جهش رشد دارن زیاد شیر میخورن بر حسب تقاضای بدنش بهش شیر بده فکر عدد و رقم نکن

منم همین مشکل رو داشتم،شیر گیگوز اصلا سیر نمیکنه

بعد واکسن دو ماهگی زد مریض شد افت اکسیژن شد یک هفته بستری بود الان عوض کنم اشکال ندارع بعد 4تا بسته دارم

آخه 7ماه بدنیا اومد اپتامیل پرو میدم بعد شکمش بد کار میکرد کار میکرد خیلی سفت بود کم بخاطر اون دکتر این داد

شیرش چرب نیست سبکه چرااپتامیل نمیدی چربه اون

سوال های مرتبط