چقد سمت شما ارزونه عمل بینی
سمت ما ۱۵۰ ب پایین نیس😐
یه عکس میدادی ببینیمت
از تجربه ت برام بزار از اول تا آخرش ممنون
تا گچ باز بشه
واسه من تا سه روز تامپون داشتم بعد سه روز برداشت تا یک هفته آتل رو بینیم بود بعد یک هفته هم آتل رو برداشت هم بخیه هارو کشید کلا تا یکی دوهفته کلافه ای بعدش عادت میکنی
نا وقتی تامپون و گج باز بشه
اگه تامپون داری اونو دربیاری خیلی راحت تر میشی بخیه و گچم دکترت باید بهت بگه
فک کنم تا وقتی تامپون دربیاری
به به مبارکهههه دستت رو سر ماااااا
چقد شد هزینه بینیت جای کدوم دکتر رفتی راضی تا الان؟ چقد سوال😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.