۸ پاسخ

من زیر یکسالگی میدادم

عزیزم میگم سرلاک گربر من گرفتم دیشب دادم پسرم بیقرار شده بود اذیتش میکرد نمیدونم زیاد داده بودم شما چقدرمیدی

من همین مارک مولتی ویتامینشو دادم که خیلی بد مزه بود نخورد الان پدیا میدم اینم دوست نداره اما خب از اون بهتره
چه فرقی با مولتی ویتامین داره چیا داره؟

تعریف اینو زیاد شنیدم دختر منم نمیخوره

تصویر

دختر منم از طعم مولتی ویتامین خیلی بدش میاد چند روزه کلا بهش ندادم
این بگیرم کار همونو میکنه؟

منم اینو میدم فکر کنم پرتغاله دیار که میخوره

من دو روزه اینو میدم داروخونه خودش معرفی کرد گف این بهتره
میخوره طعمش نمیدونم چیه دقت نکردم

این خوبه یعنی؟؟؟ منم مولتی میدم بیشتر وقتا بالا میاره بد مزس

سوال های مرتبط

مامان دلوین و رادوین مامان دلوین و رادوین هفته هجدهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته هجدهم بارداری