۴ پاسخ

اما کم نه خیلی زیاد و هر روز

دکتر ب من گفت از شش ماه اب هویج بده

هویج یه کم اشکالی نداره ولی پرتقال اصلا...

آب میوه کلا تا دوسال ممنوعه بخاطر قند بالایی ک داره خود میوه رو میتونی بدی

سوال های مرتبط

مامان آرسام🧒🧿 مامان آرسام🧒🧿 ۱ سالگی
مامان محمدرضا و مهیار مامان محمدرضا و مهیار ۱۶ ماهگی