شیردوش دستی و پوار بینی و ناخن گیر . قطره چکان . پنبه .
منی ک هنوز ساکمو نبستم🥴😂
بسلامتی و دلخوشی عزیزم😍
من از پوشک صفر و یک هرکدوم ۸ تا گذاشنم یک که دست نخورد صفر بیشترش استفاده شد
من توی تاپیکام هست عزیزم ساکم اگ دوست داری نگا کن از اونجا 😅
پماد سوختگی نبر استفاده ای نداری ازش
گمبلی🤣🤣 ب نظرم لباس سایز یک بزرگه هنوز.همون صفر رو باید برداری….
من یه قوطی شیرخشک هم گذاشتم.
فک کنم کافیه
جای قنداق فرنگی
سوئیسی بردار چون هوا سرد نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.