۳ پاسخ

سکسکه برا نوزادد خیلی خوبه
بچه من خیلی کم سکسکه میکنه دوس داشتم بیشتر میداشت

سکسکه عادیه ولی اگه اذیته بهش شیر بده بند میاد

نوزاد همینطوره خیلی سکسکه میکنه

سوال های مرتبط